четвъртък, 10 май 2012 г.

Полицията спря концерт на Drake

Рапърът бил любезно помолен да прекъсне шоуто си понеже шума можел да наруши спокойствието на хората, които живеели наблизо.
Точно 15 минути преди полунощ на 8-ми срещу 9-ти май представлението на Дрейк било спряно. Около три песни оставали на певеца, за да завърши програмата си, но този момент така и не дошъл. Органите на реда в Калифорния го принудили да слезе от сцената, тъй като в района имало граждани, които се оплакали от силата на звука. 

Малко по-късно, както правят повечето звезди, изпълнителят веднага писал в социалните мрежи. В Twitter споделя следното: "Полицията ме накара да се спра шоуто, но аз ви обичам всички, които се разбихте с мен в Ървайн''. Разбира се, веднага имаше коментари от разочаровани фенове, които се пошегуваха, че концерта е трябвало да почне в 6 часа вечерта, за да няма оплаквания. 

Наскоро рапърът издаде новия си албум "Take Care", както и се казва песента му с Риана. Той прави и клубно турне в САЩ, целта, на което не е нещо ангажиращо, а просто меломаните да могат да се забавляват в свободното си време. 

Въпреки слуховете за бурният му начин на живот, 25-годишното момче признава, че се радва на неща, на които се наслаждават неговите набори.  
"Играя ФИФА, обичам храна от Ямайка и слушам музика в мазета. Не искам да се променям, защото съм популярна личност.", обяснява Дрейк в интервю за МТВ.


Снимкаhttp://www.google.bg/

Няма коментари: