сряда, 4 септември 2013 г.

Джак Никълсън се пенсионира?

Звездата мисли да се оттегли от актьорството. Причината е паметта, която не позволява на легендарния актьор да помни репликите си. 
76-годишният актьор се пенсионира от киното, след като е работил над пет десетилетия и е участвал в емблематични филми като "The Shining", "Batman", "Easy Rider" и "Chinatown".
 
Според сайта RadarOnline има простичка причина зад решението му - загубата на паметта. Тя не е тaкава, каквато трябва да бъде в Холивуд. 

Джак има зад гърба си три Оскар-а - две статуетки за най-добър актьор за ролите си в "One Flew Over the Cuckoo's Nest", "As Good as It Gets" и една за най-добра поддържаща роля в "Terms of Endearment". През 1989г. той подписва договор с Тим Бъртън и влиза под кожата на Жокера в "Батман", чиято главна ролята тогава е изиграна от Майкъл Кийтън.

Никълсън се гордее, че е имал възможност да се въплъти в Жокера, а относно славата счита, че му понася добре. Преди три месеца в интервю за британското сп. "Esquire" той казва: "Аз поемам отговорността за моите успехи, както и за моите провали. Но когато погледна към професионалните си грешки, винаги оставам с чувството, че може би трябваше да се постарая повече. Това са личните ми разсъждения. Аз съм перфекционист. Винаги се чувствам прекалено хвален, отколкото е необходимо. Знам, че съм добър човек, добър професионалист, но е хубаво да те забелязват, нали?''
  
Последната лента, в която феновете са виждали артиста е през 2010-та "How Do You Know". Там той си партнира с Reese Witherspoon, Paul Rudd и Owen Wilson.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: