сряда, 16 октомври 2013 г.

Новият албум на Маккартни повлиян от "The Beatles"

По мнението на звездата проекта до голяма степен ще напомня на звученето на легендарната група. Освен това Пол ще събире Джони Деп и Кейт Мос в свой клип. 

Новата компилация на музиканта ще носи името "New". За нея той разказва, че песните са повлияни от работата му с "The Beatles".

Сър Пол Маккартни разкрива, че за момента всичко върви добре, но когато слуша парчетата на бандата и осъзнава, че са се старали грамофонни им плочи да са колкото може по-еклектични.

"Когато сравних сегашните ми песни с тези на групата разбрах колко си приличат. В началото ми се струваха различни като стил, но когато слушах "White Album" видях, че са сходни.", споделя 71-годишният фронтмен. 

Paul работи по албума с продуцентите Ethan Johns, Mark Ronson, Paul Epworth и Giles Martin.  Първоначално е искал да записва само с един, но всички се разбирали толкова добре, че се чувстват като семейство.

Той допълва: "Пробвах четирима продуценти, с цел да избера един. Сега имам нещо по-добро - всички тях. За мен са като синове, които съм търсил дълго време. Те са много свободни и това ми харесва.''

Джони Деп и Кейт Мос ще се съберат след толкова години, но не в личен, а в професионален план. "Eye Queenie" е видеото на британеца, в което ще  видим двойката отново заедно.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: