вторник, 29 октомври 2013 г.

Nicole Kidman: Keith Urban е голямата ми любов

Актрисата е луда по мъжа си. Въпреки че е била омъжена и за Том Круз тя не крие, че раздялата й с него я научила да е по-зряла.

Никол, която се омъжи за Кийт през 2006-та, не крие, че той е голямата й любов. През 1990-та, когато сключва брак с Том Круз, блондинката е била на 23 години. Това е причината в момента да се чувства по-улегнала и мъдра. 

В интервю за сп. "Vanity Fair" тя казва: "С цялото ми уважение към това, което имах с Том, аз срещнах голямата си любов скоро. Не знаех дали това щеше да се случи. Исках го, но да не е временно, защото не исках да скачам от една връзка в друга. Бях доста време сама и това беше много добре. Аз бях дете, когато се омъжих за Круз и трябваше да порасна."

46-годишната дама допълва, че любовта може да е много опияняваща, когато има някой до теб, който преживява всичко, което ти се случва. Тя разкрива още: "Има нещо наистина странно в това. Ако сте фокусирани един в друг и сте като в балон - само двамата. Ставате много близки и романтични."

Поради професионалните си ангажименти двамата не са често заедно, но предпочитат да се чуват по телефона, отколкото да си пращат email-и. Urban признава, че понякога праща на жена си любовни СМС-и с цел да поддържа жива романтиката по между им.





Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: