четвъртък, 17 октомври 2013 г.

Шер: Славата съсипа социалния ми живот

Певицата се оплака, че не може да излезе някъде на спокойствие. Когато го направи веднага е обградена от фенове и това я напряга.
По мнението на изпълнителката нейната популярност я лишава от свобода. Тя обяснява, че иска да може да отиде някъде и да не е преследвана от почитатели. 

Cher разказва пред в-к "Daily Mirror": "Не си спомням кога беше последния път, когато излязох навън. Не съм щастлива. Харесва ми да съм артист и наистина обичам да съм креативна, но обичам и свободата си. Това е едно от нещата, които загубих.''

 67-годишната дама изгрява през 1965г., когато е била едва на 19. В интервюто става ясно още, че обича Великобритания, но дори да се маскира, хората винаги я разпознават.

Тя допълва: "Бих искала просто да отида в музея "Виктория и Алберт" и да разглеждам експонатите. Това е едно от любимите ми места, но просто не мога да го направя. Живеех в Лондон два пъти и обичах да се разхождам из града, но вече не става. Трудно е да се прикривам всеки път. Те познават цвета на косата ми, дрехите ми. Носят камери и телефони постоянно със себе си."

Певицата признава, че се надява да стане баба в най-скоро време. Единият й син смени пола си през 2010-та, но втория - Elijah може да зарадва и без друго леко отчаяната залязваща звезда.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: