вторник, 8 октомври 2013 г.

Robin Thicke е трябвало да бъде момиче

Певецът признава в свое интервю, че родителите му били шокирани при появата му. Те планирали момиче дори измислили името.


В интервю за вестник "Daily Star" Робин споделя, че майка му и баща му са били толкова убедени, че бебето им ще е женско, че били готови и с името - Мелиса. Те изключително много харесвали това име и били толкова разочаровани, че трябва да го променят, след като разбират, че детето им е от мъжки пол.

Изпълнителят допълва: ''Аз трябваше да се казвам Melissa Thicke. Предполагам, че съм се родил и са казали: "Нека все пак му дадем име на  момиче."''

Той се вдъхновява от семейството си. Въпреки че се развеждат още когато е бил малък, Робин винаги е искал да има способността и техниката на пеене на майка си Глория Лоринг и обаятелната личност и талант на баща си Алън Тик.

Американеца признава още: "Исках да приличам повече на тях - на майка ми като певец и на баща ми като чаровник. Той е изключително очарователен.''

Алън, който е актьор по професия, разкрива, че винаги е искал да пее, но никога не го е направил и сега се радва, че детето му е толкова успешно. 66-годишният канадец казва: ''Аз съм развълнуван за него. Винаги съм се впускал в музиката. Ако можех да бъда Робик Тик днес. Радвам се, че някой от семейството сбъдна тази моя мечта."




Снимка -   https://www.google.bg/

Няма коментари: