петък, 13 юни 2014 г.

J.Lo: Няма какво да доказвам повече

Само ден след откриването на световното първенство по футбол в Бразилия, в което се включи, певицата заговори за личните и професионалните си планове.
Джен наскоро се раздели с приятеля си Каспър Смарт, с когото бяха две години и половина заедно. Въпреки това тя се чувства освежена и по-уверена. 

Латино дивата ще блесне на корицата на "Billboard" идния месец. Пред списанието Лопес споделя: "Не чувствам, че имам какво да доказвам повече. Нещата се променят толкова много за мен. Трябваше да анализирам някои работи в душата си относно любовта. Сега считам, че идвам от място, което ме прави по-силна и по-добра и мислеща."

J.Lo и танцьора започнаха връзка след развода й с Марк Антъни. В момента изпълнителката се е фокусирала върху рекламата на новият си албум "АКА".

"Никога не съм си поставяла за цел да покажа на света най-доброто, на което съм способна. Когато си на турнета виждаш и научаваш много, защото излизаш на сцена всяка вечер. Понякога си добре, но понякога гласа ти липсва или не си в настроение. Това ме кара да искам да се върна в студиото, без да си го налагам.", признава красавицата. 

44-годишната звезда не крие, че не знае какво ще прави през следващите месеци, но това в никакъв случай не я притеснява. "Това, което се случва е трябвало да се случи и това е ОК за мен. Мога да се справя.", допълва тя. 




Снимка -  https://www.google.bg

Няма коментари: