четвъртък, 18 февруари 2016 г.

Живко Петров: Търся вдъхновение във всичко!

Маестрото и музикантите Димитър Семов и Веселин Веселинов тръгнаха на междуградско турне. По време на обиколката те ще представят новият си съвместен албум "Всяка зима по същото време".
От 17-ти до 25-ти февруари Живко Петров трио ще зарадват феновете на джаза във Велико Търново, Русе, Варна, Бургас, Пловдив и София. Повече информация за местата, където ще свирят можете да откриете тук: http://www.jivkopetrov.com/.

По думите на маестрото последния албум на формацията е по-разгърнат стилово. "В него като влияние има освен джаз, класика, поп, рок. Квартет гостува в почти всички пиеси. Интересното е, че и Веселин Веселинов - Еко е написал няколко пиеси. Вече албума е по-цветен. Първият албум беше по-еднотипен.", разкрива Петров за "BiT TV".

Почитателите на Белослава веднага биха направили връзка между "Всяка зима по същото време" и песента й с Орлин Павлов "Всяка година по същото време". Не е тайна, че певицата работи дълги години с пианиста. Бихме казали, че идеята за името на компилацията и зимното турне на JP3 е изключително оригинална.

Живко е трето поколение музикант. Той е знаел от малък, че трябва да се занимава с музика. "Бях и футболист. Треньорът на отбора беше казал, че съм страхотен и трябва да продължа да се занимавам с футбол. Майка ми му отговори: "Когато твоят син стане музикант, тогава и моят ще стане футболист."", споделя с усмивка великотърновския талант. 

Маестрото признава, че вдъхновението се намира с много работа. "Сядаш на пианото и започваш да търсиш. Понякога се раждат неща - мигновено. Аз съм имал само два такива случая. Търся вдъхновение във всичко, което ме заобикаля. Търся красотата навсякъде, във всеки човек.", допълва още той. 



Снимка - https://www.facebook.com/

Няма коментари: