понеделник, 1 февруари 2016 г.

Юлиан Вергов: Притеснява ме липсата на култура!

Актьорът гостува в предаването "Комбина" този уикенд, където сподели, че трите основни проблема в обществото ни днес са липсата на култура, възпитание и късата памет.
Зрителите видяха едно от хобитата на Юлиан, а именно да играе хокей на лед при -18 градуса. Той заедно с група ентусиасти се събират на езерото Панчарево и спортуват активно. 

Вергов поздрави своя учител в театъра Цветана Манева и разкри, че две от нещата, които е взел от нея за изграждането си като артист са упоритостта и желанието за работа. 

На "София Филм Фест" ще се прожектира най-новият проект с участието на блондина "Баща ми, майка ми и сестра ми". Режисьор на лентата е Димитър Коцев - Шошо. "Прочетох сценарият - прекрасен е. Не съм се съмнявал, не само защото познавам Шошо, защото съм му чел книгите, гледал съм и предишния му филм "Лора от сутрин до вечер". Има страхотен начин на мислене, който ме въодушевява.", обясни 45-годишния талант. 

Той говори с Лора Крумова и Галя Щърбева и за отговорността да бъдеш родител и за нещата, които се пишат в българските учебници. "Аз съм чел много от учебниците на дъщеря ми и там за разлика от учебниците, които аз съм чел, когато аз съм бил ученик нещата се обясняваха в своята цялост. Сега учебниците са написани много конкретно. Една безкрайна фактология, което няма как да накара едно дете да се замисли и започва да запаметява дати, но не знае кой е Хитлер, Сталин. Такива неща не се знаят.", каза още примерния татко. 

"Единственото нещо, което мен ме притеснява е липсата на култура. И смятам, че трите основни проблема в нашето общество в момента са липсата на култура, на възпитание и късата памет - бързо забравяме хората какво са правели и какво се е случило. Липсата на култура е причина за почти всичко - за катастрофи, смъртни случаи и т.н.", категоричен е Юлиан. 



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: