понеделник, 22 февруари 2016 г.

Lady Gaga: Цялата ми кариера е посветена на David Bowie!

Певицата почете паметта на покойния музикант по време на наградите "Grammy" преди седмица. В своето последно интервю Gaga споделя, че той е променил гледната й точка за всичко в живота.
Дамата представи най-големите хитове на David облечена като Aladdin Sane. Тя призна, че се е възхищавала на звездата от ранна възраст. 

"Имам чувството, че цялата ми кариера е един трибют към David Bowie. Бях на 19 години и видях обложката на албума му "Aladdin Sane". Това промени завинаги моята представа за всичко. Тази снимка промени живота ми.", споделя изпълнителката пред "NPR". 

29-годишната американка си спомня с умиление за момента, когато внимателно е поставила винила върху грамофона. Той бил подпрян върху котлона в малкия й апартамент, в който е живеела тогава и е слушала за първи път "Watch That Man".

"Това беше просто началото или раждането на моят артистичен образ. Започнах да се обличам по-изразително. Започнах да ходя в библиотеката и да търся повече книги за изкуство. Вземах уроци по история на изкуството. Участвах в банда.", обясни още лейдито. 

"Вие виждате или срещате музикант, който има нещо в себе си от друга планета или време. Това те променя завинаги. Вярвам, че всеки го има това нещо. В живота на всеки артист е имало време, когато е бил дете и си е казал: "Добре, сега вече знам кой съм."", допълва красавицата. 

Bowie почина само два дни след като навърши 69 години. На 8-ми януари той пусна и последния си албум "Blackstar". Легендата не успя да пребори рака на черния си дроб. 



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: