понеделник, 8 февруари 2016 г.

Гери-Никол: Не пия и не пуша!

Младата изпълнителка призна, че е пробвала алкохол и цигари, но не желае да прави нещо, което не й доставя удоволствие. Тя държи на добрият външен вид и не вижда смисъл защо трябва да си разваля здравето.
Въпреки критиките, че е доста разкрепостена и разголена в "Момиче като мен", се оказа, че Гери в живота си извън сцената е една примерна и възпитана тийнеджърка. Тя не крие, че трудно успява да съчетава училището с участията си, но е категорична, че е въпрос на психика, воля и настройка на времето.

Както знаете в петък 17-годишната варненка спечели цели четири приза от четвъртото издание на българските хип-хоп награди. Тя взе статуетка за дебют на годината, за R&B изпълнителка, а парчето им с Криско "Ела и си вземи" беше отличено за "Песен на годината" и за най-гледаната песен в портала "Vbox7". "Когато имаш потенциал, хъс и желание държиш статуетки в ръце. Живо доказателство. На 17 години. Благодаря!", каза Никол при получаването на една от наградите си. Според нея шоу-бизнеса у нас е едно опасно гнездо. "Трябва да бъда доста предпазлива. В това много ми помага семейството ми. Знам, че тяхното мнение е най-ценно. Те ще ми кажат истината. Финансов гръб всеки има - дали от някой мъж или от родителите. Аз съм благодарна, че моят финансов гръб е именно от моите родители.", разкри красавицата пред репортера на "Би Ти Ви".

"Когато направиш нещо хубаво всеки иска да го одумва. Всеки гледа лошото. Те го изкараха, че съм убила човек. Естествено те няма как да ми спрат клипа, защото се оказа, че нищо нередно не съм направила. Ти се трудиш да направиш нещо, а те гледат как да те сринат.", заяви изпълнителката по повод реакцията на СЕМ за видеото към последния й сингъл. 

Относно личният си живот звездата сподели, че няма приятел и че Петя Дикове ще е първата, която ще научи, когато се появи такъв. Папараци спекулираха, че Гери има връзка с Ники Михайлов, Криско или Dee. Зрителите научиха още, че дамата се чувства най-сигурна, когато е у дома с приятелите си. "Не пия и не пуша. Не мога да излъжа, че не съм пробвала, защото живеем в 21-ви век. Няма да се правя на някаква, каквато не съм. Опитвала съм, но това не е моето "нещо". Аз много ценя красотата и външният вид и смятам, че нещо, което не ми доставя удоволствие няма смисъл да го правя. Защо трябва да си развалям зъбите - да не са бели. Алкохолът пък ми е като сироп за кашлица. Не ми харесва. От малка не обичам сиропи.", призна блондинката, която допълни, че не е опитвала и наркотици. 

Цялото интервю на Гери-Никол в "120 минути" можете да гледате на този линк: http://www.btv.bg/.




Няма коментари: