вторник, 2 февруари 2016 г.

Cindy Crawford: Няма да се пенсионирам!

Красавицата отрече спекулациите, че слага край на кариерата си като модел. Тя разкри, че всяка година казва на децата си, че ще се пенсионира, но така и не е предприела тази крачка. 
Cindy намекна в свое интервю наскоро за списание "United Airlines Hemispheres", че иска по-различен живот, който да е далеч от модните подиуми и фотосесиите. Пред изданието дамата признава, че ще се откаже от кариерата си, когато стане на 50 години. На 20-ти февруари тази година тя ще навърши половин век и това беше причината медиите да започнат със слуховете, че топ модела ще се пенсионира.

"Сигурна съм, че ще имам снимки още 10 години, но не и като модел и това е добре. Вече съм го правела. Работела съм с всички тези невероятни фотографи. Какво друго трябва да направя? Не мога да преоткрия себе си. Не трябва да се доказвам, а и не искам.", заявява Crawford. 

Вчера тя избухва в смях след като научава, че световните агенции разпространиха новината за оттеглянето й. Красавицата споделя, че плана й за пенсиониране е станал нарицателно и се приема като шега в семейството й. 

В "Instagram" американката категорично обяснява: "Всяка година казвам на децата си, че ще се пенсионирам. Това вече е шега в нашето семейство. И всяка година се появяват нови възможности и предложения, които ме заинтригуват. Истина е, че искам да оттегля фокуса от сцената и да се концентрирам върху бизнесите си, приятелите и близките си, но не съм дала окончателното си решение по темата. Обичам факта, че съм част от модната индустрия в последните 30 години и нещото, което научих за това време беше "Никога не казвай: Никога!".".

Брюнетката се превърна в един от най-големите супермодели в света през 80-те и 90-те години. Тя е била рекламо лице на "Chanel" и "Valentino". Сега заедно с колежките си Claudia Schiffer и Naomi Campbell ще са част от пролетно-лятната колекция на френската модна къща "Balmain" за 2016-та.



Няма коментари: