вторник, 1 ноември 2016 г.

Adele не иска повече да ходи на турнета

Певицата разочарова феновете си като призна, че предпочита да не обикаля света, за да прави концерти. Дамата също разкри, че се страхува да има още деца.
Само няколко седмици след края на мащабната й световна обиколка изпълнителката обяви, че ще бъде напълно щастлива ако никога повече не поеме това предизвикателство. В едно от последните си интервюта британката заговори и за депресиите, които е преживяла.

Третият й студиен албум "25", който звездата издаде преди година, стана страхотен хит в САЩ. За "Vanity Fair" Adele сподели: "Ще съм доволна ако никога повече не се кача на сцената, но ще продължа да правя музика. Ще записвам песни, но ще съм добре ако не чувам аплодисменти. Аз тръгнах на турне, за да видя просто тези, които ме подкрепят. Не ме интересуват парите.".

Дамата, която е носител на десет статуетки "Grammy", разкри, че се е борила дълго време с депресията си, която започнала след смъртта на дядо й. Тогава певицата била още малко дете. Тя не скри и истината за състоянието си след раждането на момченцето й. 

"Имах много лоша страна. Много съм разположена и отворена към депресии. Мога лесно да вляза и изляза в и от тях. Всичко започна със смъртта на дядо ми. Тогава бях едва на 10. Не съм мислила за самоубийство, ходех на много терапии. Имах много лоша следродилна депресия, която ме плашеше. Имаше моменти, в които не исках да бъда с детето си. Мислех, че мога да го нараня или че не се справям добре. Но бях обсебена от него. Чувствах се много неадекватна. Имах чувството, че да имам дете беше най-неправилното решение в живота ми.", каза 28-годишната блондинка.

Тя допълни, че след излизането на "Hello" миналата зима никога не се е чувствала по-радостна. "Никога не съм била по-щастлива и здрава. Разбрах, че е невъзможно да пиша песни за известно време. Не знаех за какво исках да пиша....Не бях тъжна. Не можех да преглътна вината, че оставям детето си и отивам в студиото. Затова с "Hello" казах "Здравейте" отново на всички. Знам, че звучи все едно съм направила холивудски филм, но всичко е заради него, нашето дете.", призна за изданието красавицата.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: