четвъртък, 21 юли 2011 г.

Adele се страхува от смъртта

Певицата страда от сценична треска. Това и причината талантливата девойка да мисли, че ще си отиде млада от този свят.
Британката, която стана популярна с песента си "Rolling in deep", призна пред английското списание ОК, че е стресирана всеки път преди да излезе пред публика. Макар, че е на 23 години, изпълнителката влага доста повече емоции, отколкото е необходимо.
Без съмнение момичето има талант, но дори когато й се наложи да пее на наградите BRIT тази година, камерите показаха, че тя буквално се тресеше от притеснение. Това може би е нормално за човек, който става известен за кратък период от време. Славата все пак не понася добре на всеки.

Личният живот на певицата също не е особено розов. Веднага щом записала първото си парче блондинката се изнесла от тях, за да бъде по-самостоятелна. Уви, наскоро се завърнала при майка си. Причината за решението й отново е страха.
"Телефонът ми беше изключен, кредитната ми карта спряна, а къщата ми беше разхвърлена. Майка ми и аз живеем в голям апартамент, където всеки има собствено лично пространство. Не мога да приема мисълта, че един ден мога да вляза в дома си и да оставя плъховете да ме изядат.", допълни Адел.




Няма коментари: