вторник, 24 април 2012 г.

Jessie J пише мюзикъл

Певицата работи по проект, с който се надява да вдъхнови младите хора да преследват мечтите си.
След кратката пауза, в която се възстановяваше от контузията на крака си, Джеси се появи с новата песен "Домино", малко по-късно записа дуетно парче и с Дейвид Гета. Сега младата изпълнителка е творчески настроена да създаде собствена шоу програма.

Тя споделя пред Радио Таймс: "Бих искала да направя мюзикъл. Това е нещото, към което се стремях и вече съм започнала да пиша един, но за момента съм го отделила настрани. В него се говори за живота и това да се чувстваш добре. Въпрос на време е децата да отидат по света и да направят нещо за живота си, ако те са в лошо място или ситуация.''

Британката е била диагностицирана със сърдечно заболяване като дете и е претърпяла инсулт на 18. Не случайно тя иска с този си проект да вдъхнови младите хора да постигнат мечтите си. Друг е въпроса какъв точно пример би дала на подрастващите. Наскоро в медиите се появиха няколко нейни интервюта, в които тя заявява, че е бисексуална и не се срамува от това.

Певицата в момента е ментор в музикалното шоу "The Voice". Тя разказва, че това, което на нея и е помогнало да стане звезда е любовта на на преподавателите й. Това ще се опита да даде и тя самата на нейните участници.

"Аз съм най-критична, защото знам какво ти коства, за да го направиш. Имах учител, който ме разплакваше. Тя беше много строга с мен, защото знаеше, че имам потенциал.'', добавя още Джеси Джей. 


Снимка - http://www.google.bg/

Няма коментари: