сряда, 16 април 2014 г.

Channing Tatum ще играе в следващият "X -Men"?

Актьорът разкри, че може да участва в най-новият фантастичен проект. Той се е срещал с продуцентите и има вариант красавецът да се въплъти в ролята на Gambit.
Звездата си призна, че се е срещала с директорите на продукцията и са обсъждали възможността тя да влезе в кожата на  Gambit.

Tatum заяви за "MTV News": "Срещнах се с Lauren Shuler Donner. Заобичах го. Gambit е единственият X-Man, който някога съм обичал. Имам в предвид, че ги харесвам всичките, те са прекрасни, но предполагам понеже съм от юг - баща ми е от Луизиана, аз съм от Мисисипи, Алабама, Флорида. Не знам просто съм свързан с него.''

Gambit е героят на Марвел, който се появи в сериите през 2009-та. Тогава беше изигран от Тейлър Кич. Channing се радва, че не прилича много на супергерой. 

"Той е много благ. Той човекът, който най-много е бил в X -Men. Другият е може би Wolverine, който не е супергерой. Той е крадец. Той просто ходи по сивата линия. Той обича жените, да пие и пуши. Той е просто готин човек, чийто живот и морал е описван в епизодите. Надявам се да ни се случи нещо заедно.", допълва актьорът. 

33-годишният красавец призна още, че все още не са му се обадили за ролята, но той вече се упражнява и тренира, за да може да се въплъти в образа.

"Никога не може да си сигурен. Тази индустрия е странна. Ако звездите са на моя страна, бих умрял само и само да взема тази роля. Вече работя по характера. Много е трудно в момента.", споделя Tatum.

"X-Men: Days of Future Past" ще излезе по кината идният месец. 




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: