четвъртък, 3 април 2014 г.

Halle Berry: Всички жени са мултифункционални

Според актрисата на дамите днес им се налага да действат като машини. Забързаното ежедневие ги е превърнало в многофункционални и гъвкави.
На 47-годишната дама в момента и се налага да се разпокъсва между няколко фронта. Тя снима новото телевизионно шоу "Extant", промотира най-новият си филм "Frankie & Alice" и се грижи за Nahla на шест години и Maceo, който е едва на пет месеца. Въпреки този график актрисата не счита, че е прекалено натоварена, защото жените били създадени да са мултифункционални.

Berry споделя пред сп."People" следното: "Знам, че не съм сама. Жените са направили това завинаги. Ние сме създадени да сме мултифункционални. Когато се чудиш как може да не спиш, да кърмиш и да работиш, тогава започваш да го правиш. Ние сме машини, просто го правим."

Halle, която роди наскоро Maceo от съпругът си Olivier Martinez и гледа малката си дъщеря Nahla, която е плод на любовта й с бившият й приятел Gabriel Aubry, признава, че е оставила "циганският" си начин на живот и се остановила на едно място.

Тя започна да работи в телевизията и това е била причината за промяната в живота й. "Не мога вече да си позволя да водя "цигански" живот. Това предаване ми позволява да си стоя вкъщи и все още имам възможност да правя нещото, което обичам и ме кара да творя. Децата ми могат да дойдат при мен и мога да ги завия вечер, когато си лягат.", разкрива още красавицата.

"Това, което се опитвам да постигна е баланс. Бебето ми е винаги с мен на снимачната площадка. Водя и дъщеря си след училище. Имаме детска стая и стая за игри и по този начин се опитвам да прекарвам повече време с тях.", допълва още звездата.





Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: