понеделник, 8 декември 2014 г.

Avril Lavigne има здравословни проблеми

Певицата съобщи, че има проблеми със здравето. Това е причината тя да не се показва сред хора. Медиите пък са на мнение, че дамата страда по нещастния си брак с Chad Kroeger. 
Аврил, която е омъжена за вокала на "Nickelback", не се е появявала на публични места от септември насам. Това заяви лично изпълнителката в социалните мрежи като информира феновете си, че не се чувства добре, но отказа да даде повече подробности.

В краят на миналата седмица девойката написа в туитър:"Чувствам се зле, защото нямах възможност да кажа нищо на почитателите си защо съм отсъствала. Не се чувствам добре. Имам здравословни проблеми. Моля, молете се за мен.". След тези си признания певицата получи хиляди пожелания за бързо възстановяване, а на коментарите тя отговори с благодарност. 

Въпреки че не са ясни факторите за състоянието на звездата, папараците в САЩ и Канада не изключват вариант, в който блондинката да е изпаднала в депресия. Както знаете тя и Chad се ожениха през лятото на 2013-та, но не веднъж се е спекулирало с раздялата им. 

Макар рокаджията да отрече тези слухове и да им се присмее, всичко започна, след като той не присъства на 30-тия рожден ден на любимата си. Kroeger не скри обаче, че дори семейството му се притеснявало за отношенията между двамата. 

39-годишният канадец заяви:"Знаете ли, че баща ми се обади и ми каза: "Не съм спал от два дни. Какво става?". Аз му отговорих, че не трябва да купува всичките тези боклуци и да ги чете. Трябваше да чуя всичко, което се е изписало. Беше наистина забавно.".




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: