вторник, 16 декември 2014 г.

Jolie няма да готви за Коледа

Актрисата никога не се е славела с добрите си умения в кухнята. Преди време дори ходи на уроци по готварство. За празниците е категорична, че няма да прави вечеря, а ще остави това задължение на децата си. 
39-годишната звезда миналия месец поръча готова пуйка за Деня на благодарността. Така заедно с малчуганите си дамата отпразнува този празник в Лондон.

Анджелина, която има шест деца заедно със съпруга си Брад Пит, призна, че за доброто на цялото семейство е да не готви за Коледа. Когато журналистите от сп."People" я питат какви са плановете й за празничните дни тя отговаря: "Няма да готвя. В полза на всички е.".

Най-големият син на Джоли - Pax, който е на 11 години е помагал в направата за сватбената им торта. Както знаете церемонията се състоя този август. Ето защо мнозина очакват момчето да прояви самоинициатива за трапезата на коледните празници. 

"Сега аз съм официално съпруга. Казах на Брад, че ще се опитам да се науча да готвя, както трябва. Той ми каза да не се престаравам, защото вече е опитвал от ястията ми.", споделя още актрисата. 

По-рано тази година красавицата разкри, че все пак децата й харесват гозбите й. "Не съм най-добрият готвач на света. Pax е по-добър от мен. Той обича да готви. Аз опитвам, каквото мога. Децата са много сладки, всички са много развълнувани, когато започна да готвя. Особено Maddox, той е толкова малък, но винаги ме подкрепя. Аз им приготвям закуската преди училище и той ми казва: "Благодаря, мамо. Добра работа!".", допълва още брюнетката.





Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: