вторник, 2 декември 2014 г.

Jessie J обяви връзката си с Luke James

Певицата заговори за новата си любов пред британските медии. Наскоро тя разкри, че излиза с американският R&B певец.
Jessie никога не е крила, че е бисексуална. От скоро обаче звездата има нова романтична връзка, за която разказва в свое интервю за "ES Magazine". По думите й вече е готова за сериозно обвързване и деца. Интересни са и другите планове на изпълнителката.

"Искам да се занимавам с благотворителност, да пусна линия парфюми, да напиша още една книга. Искам да напиша вдъхновяващо четиво, да издам акустичен албум, да имам деца, да се омъжа. Искам да купя на родителите си къща, а също и на сестрите си. Почти на 27 съм и нищо не съм свършила. Сякаш едва сега започвам", споделя J.

Дамата признава, че се учи на любов. "Чувствам се най-щастливата. Аз съм тази, която съм. Животът е едно пътешествие. Не мога да срежа крилете си, защото някои хора не са доволни. Искам да имам деца на 34 и да живея до 100, за да видя как децата ми израстват. Искам да съм най-добрата майка. Със сигурност ще е по любов. Искам да готвя вкъщи. Искам да съм подготвена преди да стана родител. Не всеки го желае, но това е моето виждане.", казва британката. 

В "Instagram" тя публикува снимка с любимият си, а текста под нея гласеше: "Моят първи официален мъж. Моята слабост. Моят понеделник. Само така в посока дясно, нали?!". По този начин красавицата доказа на феновете си, че явно е решила да остане хетеросексуална. 

Luke James е млад певец, композитор и актьор. Той е правел песни за Chris Brown, Britney Spears, Keri Hilson, Kelly Rowland и Justin Bieber. Лично Beyonce го избра да участва в клипа й "Run the World", след което той откри "Mrs. Carter Show World Tour". 

Относно таланта на половината си Джеси допълва: "Трябваше да ме видите, когато го видях на сцената за първи път. Гласът му ме караше да движа ръцете си бързо и да сграбча хората около мен. Безумно талантлив и очарователен в реалния живот. Той може да е моят първи и последен мъж.". 




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: