вторник, 9 декември 2014 г.

Robbie Williams: Отказвам се от музиката, местя се в Германия и ставам механик

Изпълнителят шокира мнозина с признанието си. По думите му сцената го уморява и вече иска "нормална" работа.
40-годишният певец, който има дъщеря на две годинки Theodora и син на шест седмици Charlton от съпругата си Ayda Field, заяви, че ще се оттегли от музикалната си кариера и ще се отдаде на "нормална" работа. Британецът се бил уморил да е на сцената 25 години. 

Той разкри във видео в "YouTube" канала си следното:"За да бъда напълно открит с Вас ще кажа, че съм уморен от славата на поп-рок звезда. Аз съм много, много голям късметлия, имах невероятна кариера, но искам да пробвам нещо различно.".

Преди седмица излезе 11-тият студиен албум на Роби "Under the Radar Volume 1". На 28 ноември пък се появи  седмия студиен албум на "Take That" - "III". За краткото време, от което е на пазара, той стана първи в музикалните класации във Великобритания. 

Основно компилацията на Williams се е продавала по интернет и над 140 хиляди копия са разпродадени до този момент. Въпреки този факт музиканта е непреклонен и не желае да промени решението си. Той счита, че да си изпълнител не е нормална работа за един баща и е категоричен, че ще се измести в Германия. 

"Обичам Германия. Винаги съм я обичал и винаги ще я обичам. За първи път в живота си искам работа, нормална работа. Сега съм татко и единственото нещо, което считам за редно е да имам работа като всички останали. Мислих какви ли не възможни варианти. Мислих да играя футбол в Германия, но съм твърде стар за това. Мислих да се занимавам с мода в Германия, но съм твърде дебел. След това се сетих, че там имат страхотни коли.", споделя таланта пред феновете си. 

Цялото признание на Robbie можете да гледате тук: https://www.youtube.com/.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: