понеделник, 15 декември 2014 г.

Madonna подготвя турне, Sam Smith - нов албум

Кралицата на попа планира световно турне през 2015-та. Младият изпълнител пък вече има концепция и заглавие за новия си проект.
През 2015-та се навършват 30 години от излизането на хитът на Мадона "Like a Virgin". Това е една от причините поради които тя иска да направи специална обиколка. Освен това певицата планира и нов албум. 

Преди две години Кралицата на поп музиката направи над 80 концерта в Европа, Южна Америка, Азия. В момента дамата работи по новата си компилация и като я завърши ще може да се концентрира върху детайлите около турнето. 

До сега звездата има зад гърба си 9 реализирани големи световни обиколки. 56-годишната блондинка желае за пореден път да среже границите и да зарадва феновете си. "Daily Mirror" съобщава, че почитателите ще видят нещо невиждано до този момент. Мадона добре знае, че за да е актуална трябва постоянно да преоткрива себе си и да експериментира. 

Сам, който издаде дебютният си албум "In the Lonely Hour" по-рано тази година, вече е на път да приключи работата по втория си проект. Той вече има име и обложка. Изпълнителят разкри: "Аз вече съм готов със заглавието, концепцията, всичко. Наистина вече записах някои демо версии.".

22-годишният талант наскоро получи шест номинации за "Грами" за първия си албум. Музикантът обаче признава, че не е успял да си почине, защото пише песни за емоционалното си състояние. "Вярвам, че ако си личност, която твори, никога не можеш да спреш. Аз не мога да престана да пиша.", споделя Смит. 

Любопитното е, че този албум няма да разказва за несподелена любов, а за нещо, което е преживял преди броени седмици."Щастлив съм, защото нещо се отключи в мен. Написах песен за семейството си и за това какъв бях като дете. Това е нещо, което наистина промени и помрачи живота ми. Това е най-искрения проект, който някога съм писал.", допълва британеца. 

Той си партнира с Ed Sheeran, пред в-к "The Sun" младежа казва: "Като говорим за личности в този бранш, той е един от приятелите ми. Той и Jessie Ware. Ед е изключителен мъж. Помага ми и ми дава съвети. Ще се радвам да работя с него.".




Снимки - https://www.google.bg/
Колаж - "Импулс"

Няма коментари: