четвъртък, 17 декември 2015 г.

Сантра призна, че ходи на психотерапевт

Певицата без притеснение сподели, че със специалистът обсъждат ежедневните й проблеми. Брюнетката е имала тежки панически атаки и това е била основната причина да потърси помощ. 
Сантра гостува в предаването "Първа смяна", където открито заговори за личните си драми. Тя разкри, че проходила на психотерапевт, защото без причина е изпадала в паника. "Това не е приятел. Това е човек, при който отиваш да ти помогне с трудностите, които имаш. Първоначално бяха паническите атаките, след това се откриха много други неща, които са ми били проблем. В процеса на самата терапия съм си изградила някакви рационални начини, по които да се справям с трудностите. Ако някой много те дразни и ти не можеш да му кажеш поради някакви причини може да го избягваш или заобиколно да му кажеш да спре да те занимава. Аз съм се научила да си слагам граници. Много е полезно.", призна изпълнителката.

Тя категорично заяви, че хората, които ги е страх да посещават специалисти са лишени от култура. "В Америка по-свободно говорят за това обаче не съм съгласна с начина, по който го правят. Лично на мен адски много ми е помогнало.", допълни дамата. 

Съвсем наскоро певицата е загубила и близък човек, но музиката е нейна утеха. "Когато правя музика, когато творя това ме кара да съм много щастлива. Няма болка и нещастия. Няма неща, които ме притесняват. Всичко отива в музиката, в трептене. Дори когато това се случи от мен веднага излезе песен, която от началото до края просто си я изпях и преживях и излезе. Все едно получих факс с музика. Всяка една ситуация има две страни. Всички сме в трудното. Аз намирам начин лошите неща, които на всички ни се случват, да ги превръщам в нещо позитивно и добро за мен и за останалите ако може.", каза пред водещите Сантра. 

На 13-ти декември тя беше в Лондон заедно с Бобо и Dexter, където зарадваха българите с общ концерт. Освен това в момента звездата готви нови седем парчета - някои от тях ще са колаборации, а другите ще са само нейни. 

По наблюдението на красавицата на всеки три години у нас стила, музиката и артистите се сменят почти изцяло. "Нито в България, нито в чужбина е лесно. Много хора правят по няколко песни и изчезват. Има пълна смяна на 3-4 години, което е готино. Тенденциите се менят.", сподели брюнетката. Тя обясни, че планира и мисли доста напоследък как да реализира проект, който да носи някакъв принос на обществото. 



Снимка - https://www.facebook.com/

Няма коментари: