четвъртък, 3 декември 2015 г.

Emeli Sande и Jay-Z с обща мениджърска компания

Компанията ще казва "Jupiter Management". Дамата ще се съюзи с известният рапър и парньорите му от "Roc Nation" като се надява този проект да й донесе по-голям успех в личен и професионален план.
Sande си беше взела лека почивка от музиката, а сега явно се завръща с нови по-глобални идеи. Тя отстъпи от светлините на прожекторите през 2013-та и сега прави смела крачка напред с бъдещата си компания.

Emeli се раздели с мениджъра си Adrian Sykes, който й помага цели 12 години. Той беше човекът благодарение, на когото певицата стана популярна и който я направи международна звезда. Тя не е забравила този факт и призна в социалните мрежи колко държи на него. "Обичам мениджърът си, който ме формира. Той беше като баща за мен, когато се преместих да живея в Лондон. Тогава бях едва на 16 години. Имахте невероятно пътуване заедно.", написа изпълнителката в "Instagram".

Красавицата благодари на бившият си помощник и семейството му за любовта и подкрепата и поясни, че е горда от това, което са постигнали заедно. "Растях бързо и се промених от момиче в жена. Почувствах, че трябва да намеря баланса в живота и кариерата си.", допълни британката. Тя ще стартира фирмата си с помощта на дългогодишния бизнес агент Ruth Titmarsh. "Толкова се вълнувам, енергийно съм заредена и съм заобиколена от екип, който ме кара да се чувствам обичана, уважавана и разбрана.", заяви Sande.

Певицата се разведе с детската си любов Adam Gouraguine през 2013-та. Те бяха женени една година. Това е причината песните й да са толкова дълбоки, преживяни и истински. "Бях се отдръпнала от музиката, защото имах нужда от качествен и пълноценен живот. Трябваше да се науча как да живея и как да дишам, да преглътна себелюбието и да се чувствам удобно в кожата си. Просто да се гордея с това каква жена съм станала.", споделя дамата. 

От своя страна Jay-Z и "Roc Nation" не да подписват за първи път подобна сделка. Те вече имат договорни отношения с мениджъра на Demi Lovato, Nick Jonas и бандата на Joe Jonas "DNCE" Phil MCIntyre.



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: