сряда, 2 декември 2015 г.

Michael Buble: Psy няма музикален талант

Канадецът е озадачен от успеха на южнокорееца и разкри, че не иска да живее в такъв свят, където известни стават хора като него. Според музикантът песните на Psy са лишени от ритъм и съдържание. 
Buble изказа мнението си за новото видео на корееца. В него той е облечен като баща си и демонстрира нови танцови умения. Michael ясно показа в американско сутрешно шоу след като видя промото на клипа, че не е фен на творчеството му.

"Честно, това наистина ме прави нещастен. Не искам да живея в този свят повече... Ако това е нещото, което трябва да гледаме на "Grammy"-те догодина....Аз съм пас. Съжалявам.", призна изпълнителят. 

На него му харесвало да танцува на "Gangnam Style", но това не означава, че разбира парчетата на звездата. "Може би съм на върха на нещо, но не го разбирам вече.", каза още канадеца. 

40-годишният певец продължи да критикува забързаният ритъм на новия сингъл на Psy. "О, Боже, имам хит, който е номер едно. Нека да направя няколко странни танцови движения, осем милиона гледания, бум.", шегува се Michael.

Той продължи да обяснява позицията си и заяви, че се възхищава на таланти като Adele. "Аз съм мъж. Да се прибера ли вкъщи, да си пусна Adele и да вляза в банята? Да, правя го. Тя е музикална, талантлива и прави красиви неща. Тя е страхотен текстописец, но текстовете на Psy като "Моят баща - бум, бум, бум" не са съдържателни.", категоричен е Buble.

"Gangnam Style" стана първото "YouTube" видео, което събра един милиард гледания след като излезе през 2012-та. Най-новият проект на корееца "Daddy" излезе този понеделник, но до момента не се радва на особена популярност. Можете да видите клипа тук: https://www.youtube.com/.



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: