четвъртък, 4 август 2016 г.

Cara Delevingne обяви война на антидепресантите

Моделът спира с приема на лекарствата понеже не желае да става зависима от тях. Cara открито заговори за депресията си и за това, че на 16 години искала да сложи край на живота си.
Delevingne разкри, че е вземала цяла шепа с медикаменти, но решила да ги спре, когато навършила 18. "Мразя лекарствата. Не ги приемам. Много лесно може да свикнеш и да злоупотребиш с тях.", категорична е звездата в интервюто си за британското списание "Esquirе". 

Тя веднага усетила разликата след като се отказала от хапчетата. Тогава чувствата й се възвърнали и именно по него време правила секс за първи път. "В онази седмица, когато ги спрях, загубих девствеността си. Започнах с битките на настроенията - ту плачех, ту се смеех. Най-хубавото нещо на света беше да мога да чувствам отново. Все още бях депресирана, но се научих да се боря със себе си вместо да се уповавам на лекарства.", каза още красавицата.

Cara разкри, че е имала нервни кризи като по-млада. Хормоните, натиска за добър успех в училище до такава степен оказали влияние върху нея, че тя искала да се самоубие. "Не можех повече. Знаех, че съм късметлийка, но всичко, което исках е да умра. Чувствах се толкова виновна, мразех се и всичко беше един омагьосан кръг. Не исках да съществувам. Исках всяка молекула от тялото ми да се разпадне.", признава дамата. Тя допълва, че йогата било единственото нещо, което й позволявало да се погледне отстрани. "Там винаги има болка. Ако не плачех всеки ден щях да го задържа в себе си и рано или късно нещата щяха да рефлектират върху мен или кожата ми например.", обяснява актрисата.

Блондинката отпада от училище и започва да се занимава с мода следвайки примера на сестра си. Will Smith й помогнал в този труден период. "Никога не съм ревала пред повече хора. Аз израснах с това, че ако проявиш емоция значи си слаб, което всъщност е много нездравословно мислене. Will Smith ми казваше, че мисли за емоциите на децата си на първо място. Аз го приемах за нереално. Не можех да стоя и да слушам момичетата и момчетата за техните проблеми с тормоза, сексуалността, депресиите, защото вече преминавах през това и знаех, че ще свърши. Ако можех да помогна на един млад човек да мине по-леко през тинейджърските години бих го направила. Някак си аз успях да се измъкна", споделя британката за американското списание "Elle". Пред изданието тя заговори и за бившото си гадже St. Vincent. "Когато си открил истинската любов и се сетиш за предишните си връзки, си даваш сметка, че някои са били разрушителни.", казва още модела.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: