понеделник, 22 август 2016 г.

Nicole Scherzinger: Влюбена съм!

Изпълнителката счита, че е открила любовта на живота си в лицето на Григор Димитров. Двамата са заедно от година и въпреки спекулациите за раздялата им, те се радват на връзката си.
38-годишната дама излиза с Гришо около година и е изключително щастлива с него. Въпреки слуховете, че искала да го остави понеже е млад, а Nicole мечтала за семейство, звездите са все още неразделни.

Както знаете, преди това красавицата ходеше с Lewis Hamilton, но не желае да се обсъжда този период от живота й. Пред британското списание "Fabulous" певицата разкри, че целеустремения партньор е този, за когото винаги е жадувала. "Хубаво е, когато и двамата се стремите към кариерите си. Да имате свое собствено поприще и пространство, където сте сам със себе си. Трябва да си поставите любовни граници, за да знаете, че си струва. Твърде често позволяваме на нещата да ни сграбчат и да се чувстваме уязвими и слаби. Аз съм щастлива и горда със себе си.", споделя Scherzinger.

На въпрос дали е влюбена тя допълва: "Надявам се. Аз съм влюбчива личност. Ние сме заедно от доста време вече, изживявам момента и съм щастлива.".

Има вероятност изпълнителката да се появи в новия сезон на "X Factor" Великобритания. Това означава, че когато снимките за шоуто започнат тя ще трябва да прекарва повече време в Лондон. Американката вярва, че любимият й ще намери свободно време, за да я посещава в британската столица. "Очевидно той е много зает, защото има собствена кариера. Надявам се, че той ще идва и ще ме вижда. И двамата пътуваме много, но е хубаво, когато и двамата намираме време един за друг. Можем да оценим всеки миг.", признава Nicole.

Относно създаването на семейство, брюнетката е категорична: "С течение на времето, не сега, определено ще имам семейство. Само Бог знае кога ще е. Знам, че когато имам деца ще ги гледам, както моята майка ни отгледа. Тя е най-великата майка на целия свят. Тя ме е родила на 18 и ме е отгледала съвсем сама. Тя е най-силната и безкористна жена и се надявам, че ще я накарам да се гордее с мен. Тя е моят ангел.".



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: