сряда, 3 август 2016 г.

Toni Braxton: Синът ми вече не е аутист

Певицата разкри, че момчето й е преoдоляло болестта благодарение на съветите на специалистите. Ранната диагностика е бил ключа към успеха, категорична е звездата.
Красавицата призна, че е била късметлийка, когато разбира за първи път, че Diezel имал когнитивни увреждания. Тя веднага се заинтересувала и говорила за проблема. Tony се запознала с основателя на благотворителната фондация "Autism Speaks".

"Ранната и навремена диагностика променя всичко. Синът ми страдаше от аутизъм и Suzanne Wright, която за съжаление почина, ми се обади и ме посъветва да го запиша в някоя програма. Тя се застъпваше за мен и ми помагаше толкова много. Липсва ми, не мога да повярвам, че я няма.", споделя развълнуваната майка пред "Access Hollywood Live". 

По думите на изпълнителката живота й се преобърнал, защото след време става ясно, че детето няма признаци на заболяването. "Той е нашата социална пеперуда. Аз съм много, много щастлива. Той се справя прекрасно. Много съм горда с него.", допълва Braxton.

Американката, която помага на много родители в подобни ситуации, не само на известни личности, почина в края на юли на 69 години в Fairfield, Connecticut. Тя беше приела аутизма като кауза след като внука й спира да говори, когато е бил на 2 годинки. Малко след това откриват, че е аутист.

Покойната дама и съпруга й Bob Wright, който е бивш президент и главен изпълнителен директор на американската телевизионна мрежа "NBC", основават "Autism Speaks" през 2005-та. Причината е, че семейството не може да събере нужната информация за състоянието на Christian. 



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: