понеделник, 8 август 2016 г.

Meryl Streep плува всеки ден

Актрисата разкри, че има цел да плува една миля всеки ден. Причината е, че иска да е в добра форма и да е здрава. Освен това тя е голяма почитателка на козметиката за млада и красива кожа.
67-годишната звезда има желание да се запази в добра физическа форма доколкото е възможно за нейната възраст. Да прави дължини в басейна е най-доброто упражнение за нея и се радва, че по този начин води активен начин на живот.

Пред новият британски брой на списание "HELLO!" Meryl споделя: "Опитвам се да се запазя здрава. Понякога се отпускам, но обикновено се старая да плувам по миля всеки ден. Харесва ми това чувство и начина, по който се чувства тялото ми. Много съм доволна, че здравето ми е приоритет, защото то не е вечно. Всички сме късметлии докато го имаме. Опитвам да си напомням това.".

Streep, която е женена за Don Gummer, полага големи усилия за кожата си. Тя не крие, като повечето знаменитости, че използва продукти против стареене. Актрисата признава, че до голяма степен перфектната си кожа дължи на майка си. "Имам същата кожа. Тя имаше хубава кожа. Когато остаря получи лунички, но не е от голямо значение.", допълни американката.

Тя снима "Florence Foster Jenkins" в Лондон, където се наслаждава на ресторанти със свежи рибни и картофени менюта. В едно е категорична, че само веднъж седмично си позволява да вечеря пържено."Обичам да готвя. Това беше почти невъзможно, когато бях във Великобритания, защото живеех близо до прекрасен супермаркет, където имаше вкусна храна. На ъгъла имаше магазин за риба и чипс. Позволявах си ги веднъж на седмица, защото ако го правех всяка вечер щях да съм умряла досега.", обяснява стрикната лейди.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: