петък, 12 август 2016 г.

Kim Kardashian трудно си намира дрехи

Брюнетката, която наскоро смени прическата си, призна, че има проблем в намирането на дрехи, които да подхождат на фигурата й. Дамата роди второто си дете в края на миналата година и все още се бори с излишните натрупани килограми.
Госпожа West, която скъси дългата си черна коса на черта, е в затруднение щом се касае за намиране на подходящо облекло. 35-годишната американка свали някакви килограми след раждането на сина си през декември 2015-та, но пак не е доволна от резултата.

Тя разкри в предаването си "Keeping Up With the Kardashians'", че е станала кралица на това да се побере в дадена дреха. Изборът не е голям, а и формите й са доста заоблени. 

Пред списание "Bazaar" Kim сподели: "Трудно се намират неща, които са уникални и в същото време да стоят добре на тялото ми. Аз нося втори размер и като съм закръглена по някаква причина съм станала господарка на тесните дрехи. В началото се оказа голямо предизвикателство. Никой не ми изпращаше дрехи, защото не вярваше, че ще се впиша в номера написан на етикета. Те виждаха снимките ми и знаеха, че съм супер закръглена. Дори в момента има дизайнери, които се кълнат, че не бих се вмъкнала в стандартните размери. Много е забавно, когато все пак видят, че се побирам в дрехите им.".

Творческият директор на "Chanel" Karl Lagerfeld счита, че Kardashian не е "висок модел", но е уверен, че хората се интересуват повече от лицата от телевизията, отколкото от тези по модните подиуми. "Тя е номер. Тя е личност. Тя няма нищо общо с "висок модел", но хората са по-любопитни за нея, отколкото за някой модел. Това е интересен феномен в наши дни.", допълни дизайнера.

Kanye пък е сигурен, че жена му носи промяната в модата."Дизайнерите, които не й позволяваха да присъства на ревютата им, сега правят цели колекции на базата на нейните размери.", категоричен е музиканта.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: