вторник, 7 януари 2014 г.

Камерън Диас против ботокса

Актрисата не крие, че си е слагала ботокс, но не е била доволна от резултата. Лицето й изглеждало странно и сега предпочита естествения си вид.
Преди време Никол Кидмън обяви борба срещу ботокса. Сега друга нейна колежка е установила, че без подмладяващата процедура външния й вид изглежда по-натурален.

Камерън сподели пред "Entertainment Tonight": "Бях си слагала ботокс и в началото беше уж като лека корекция. Той промени лицето и изражението ми по странен за мен начин и си казах, че не искам да изглеждам повече никога така. Бих предпочела да виждам как кожата ми старее, отколкото да се повтори този ужас отново."

41-годишната дама вярва, че във всяка бръчка се крие част от нея и всяка има своя история. Освен това белезите на времето са доказателство, че красавицата обича да се усмихва.

Тя допълва: "Харесва ми. Бръчките ми напомнят за израза "Познай - усмихвала съм се цял живот." Обичам живота и се радвам, че нямам проблем с годините."

Блондинката призна, че се е борила с акне по време на пубертета и е прекарала години наред в мъки и опити да контролира мазната си кожа. Този процес бил изтощителен и потискащ.

"Чувствах се неудобно. Опитвах какво ли не само да сложа край на всичко това. Слагах си много грим, пиех разни лекарства, някои от които бяха доста силни. Нищо не ми помагаше. Беше ми много трудно, особено като заставах пред камерите. Беше ми неловко, неприятно и съм се срамувала не веднъж.", разкрива още актрисата.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: