четвъртък, 9 януари 2014 г.

Силвестър Сталоун избягва социалните мрежи

Актьорът призна, че не разбира приложения като "Instagram", а социалните мрежи винаги го забъркват в някакъв проблем и се чувства под напрежение.
Звездата през последната година беше изключително критикувана в социалните мрежи, след като Брус Уилис отпадна от "The Expendables 3". Спорът тогава беше заради заплащането. Именно поради тази причина Силвестър е станал много внимателен, когато използва сайтовете. 

Той обясни пред "BANG Showbiz": "Всеки път, когато ползвам социалните мрежи съм "в беда". Мисля, че Джордж Клуни беше много прав, когато каза "Трябва да си голям идиот ако си знаменитост и използваш Twitter.". Трябва да си много, много внимателен. Мислиш се за "голямата работа" през нощта, но се събуждаш и си станал за смях."

67-годишният актьор признава, че не е наясно с новите технологии и че не разбира защо трябва да се споделят снимки. Той се шегува: "Всички ми се молят да започна да ползвам Instagram. Това е за млади хора. Какво да публикувам, че съм в болницата на преглед или че съм на диализа?!". Сталоун все пак ползва iPhone и знае как работи камерата му. Това е най-важното за него.

Новият му филм с участието на Робърт де Ниро носи името "Grudge Match" и ще излезе в кината на 24 януари. Рамбо споделя, че като малък е ял много бой. "Бях в училище, когато имаше побойници, които обичаха да идват след мен. Започнах да се движа наоколо и да удрям с юмруци. Тогава видях, че ми харесва. Станах покойник до момента, в който по-голям батко не дойдеше и не ме набиеше."

Артистът имал тежко детство, гонен е от 14 учебни заведение заради хиперактивност и липсва на концентрация. "Ако се върнем към онези години, нямаше толерантност към тези неща. Ако флиртуваш с момиче, разхождаш се или пък гледаш животните си вън от училище. Особено по времето на католическите училища. Тогава реших да стана актьор.", допълни американеца.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: