петък, 31 януари 2014 г.

Katy B: Славата ме прави по-силна

Изпълнителка признава, че музикалната индустрия я принуждава да е силна. Не е лесно да си млад и успешен, но за момента британката счита, че владее положението.
Кейти не крие, че е доста трудно да се бори със славата още повече, когато я настигна на ранна възраст. Певицата обяснява пред в-к "The Sun": "Не съм сигурна кое е по-трудно да си жена или да си млад и успешен. Държа нещата на разстояние от мен, повече отколкото преди."

24-годишната госпожица разкрива, че е стресиращо да e на турне с месеци и да e далеч от близките и приятелите си, но се е научила да се справя с това. Тя е искала да вземе някои от най-добрите си приятелки, но е осъзнала, че това й е работата. Трябвало да се съсредоточи върху нея и понякога не говорила с никого един част преди концерт, за да запази гласа си.

Разбира се, дамата усеща и негативното влияние на славата върху себе си. За жалост, когато излиза вечер с компания често ставала обект на внимание от страна на непознати. 

"Излизам, за да слушам музика. Като чуя някоя песен веднага се интересувам каква е и на кого е. Когато съм навън с приятелите си и някой се опита да ме заговори мен или някои от тях, просто му казваме да се разкара или да замълчи.", допълва британката.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: