сряда, 29 януари 2014 г.

Ed Sheeran: Pharrell е скромен

Британецът се срещнал с продуцента, който взе доста награди на "Грами"-те този уикенд. Зад кулисите двамата са прекарали време заедно. Kylie Minogue също е възхитена от Фарел. 

Уилямс и "Daft Punk" взеха цели четири награди за общият им проект "Get Lucky". Ed Sheeran сподели пред "Entertainment Tonight": "Забавлявахме се, той е добър човек. Изключително скромен е, не обръща внимание на комплиментите и четките."

Фарел разкри пред "Access Hollywood": "Първо благодарих на всички, не исках да обидя никого, но след това бях като замаян за 20 минути. Въпросът е, че заслугите не са за мен. Аз направих песента, но когато погледнете всичките тези гледания, споделяния и продажби на парчето, всичко дължа на хората. В това се измерва успеха, когато хората искат нещо и те го направиха за мен и съм толкова щастлив и благодарен. Нещо повече кара ме да се смирявам."

Kylie Minogue също се оказа голяма фенка на рапъра. Те са работили заедно по новият й албум "Kiss Me Once". Певицата признава: "Беше като сбъдната мечта, защото исках да работя с него от дълго време. Прекарахме два дни в студиото и записахме две песни. Едната е част от албумата ми и се казва "I Was Gonna Cancel", защото имах много лош ден. На вторият ден си казах: Стегни се. Това е важен ден, това е Фарел. Избухнах в сълзи веднага като отидох там. Тогава той реши да кръстим така песента."

Първият сингъл от компилацията на австралийката е "Into The Blue". Във видеото участва френският модел Clement Sibony. Клипът е малко пикантен. В парчето се говори се за моментите, когато си влюбен и си най-щастлив или най-тъжен. Режисьор на проекта е Dawn Shadforth, който е снимал "Spinning Around" и "Can't Get You Out Of My Head".




                                                                                 Снимки - https://www.google.bg/
                                                                                        

Няма коментари: