четвъртък, 13 февруари 2014 г.

Мадона мрази музиката си

Поп иконата не слуша собствената си музика, защото е уморена от нея. Нещо повече тя си признава, че не я понася и дори я мрази.
55-годишната певица се е уморила да слуша песните си. Никога не иска да прави и кавър версии на собствените си парчета. 

Изпълнителката споделя пред "Entertainment Tonight Canada": "Не обичам да слушам музиката си като съм навън. Аз я мразя. Имам в предвид, че ми е писнало от нея. Харесвам я, но ми е станала банална. Обичам да слушам творчеството на други хора като изляза някъде."

Както знаем Мадона е изключително строга към начина, по който изглежда. Не винаги обаче се чувства доволна от фигурата си. По време на откриването на нейният фитнес "Hard Candy" в Торонто, дамата каза: "Имам странна връзка с тялото си - ту го обичам, ту го мразя. Няколко дни съм щастлива от него, през други съжалявам, че нямам тялото на Жизел Бюндхен. Затова трябва много да работя, за да постигна същият резултат, но няма проблем щом се налага."

Звездата, която в момента излиза с 26-годишният танцьор Тимор Стивънс, не крие, че не й допадат големите и мускулисти мъже. Въпреки това тя тренира като тях, за да изглежда във форма.

Певицата разкри пред Roz Weston следното: "Трябва да работиш здраво. Не си падам по големите мускули, но малко стягане е добре. Харесва ми да съм стройна като бойна машина."




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: