четвъртък, 27 февруари 2014 г.

Pharrell слага край на соловата си кариера

Изпълнителят ще издаде на 4 март вторият си самостоятелен албум. Дебютната му компилация се появи преди 8 години, но той я описва като "ужасно преживяване".
Рапърът, който в последно време си партнира успешно с "Daft Punk" и Robin Thicke, не е мислил да издава друг солов проект след "In My Mind". Въпреки това след броени дни на пазара ще се появи "Girl".

Той споделя пред в-к "The Sun": "Това е лудост. Не очаквах нищо от такова. Исках просто да направя нещо, когато се чувствах добре. Мисля, че беше от сърце и е истинско."

Певецът, който е писал песни за Miley Cyrus, Jay Z, Джъстин Тимбърлейк и Бритни Спиър, признава още, че работата по първият му албум е била "ужасен опит". 

Фарел казва: "Беше прекалено. Не мислих за живота по правилният начин. Мисля, че дните ми като солов изпълнител приключиха. Харесва ми да участвам в проекти и да продуцирам такива, които ме карат да съм щастлив. Миналата година се случи така, че работихме с "Daft Punk" и те ме отвяха. Сега съм на добро място. Работата ми с групата беше голяма част от пътуването, което поех, за да съм това, което съм в момента."

Уилямс разказва, че е изключително развълнуван, че се е докоснал до музиканти като Найл Роджерс. Нещо повече - дори е готов да свири на дайре стига да е част от "Daft Punk". 

Звездата допълни, че се е отказала да рапира след "N.E.R.D.". През 2001-ва Pharrell заедно с Chad Hugo и Shay Harley основават хип-хип групата. 






Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: