петък, 21 февруари 2014 г.

Christina Aguilera - сгодена и бременна

Миналата седмица певицата обяви, че е сгодена за приятелят си Matthew Rutler. Сега дамата анонсира, че очаква и бебе.
Изпълнителката се запознава с любимият си през 2010-та на снимачната площадка на филма "Burlesque". Той бил асистент на продукцията. 

Самата Кристина обяви на Свети Валентин, че е сгодена. Тя публикува снимка и статус в twitter и съобщи лично новината на феновете си. "Той ме попита и аз казах......" На фотоса се вижда, че влюбените са край някой плаж и са хванати за ръце. На ръката на певицата блести огромен пръстен с диамант.

Това ще е вторият брак и второто дете за Агилера. Преди време красавицата беше омъжена за Jordan Bratman. От него тя има син Max Liron, който е на шест години в момента.

Малко след развода си блондинката гостува на Ellen DeGeneres, където споделя следното: "Той е любовта на живота ми и аз го обожавам. Той има уникален характер, винаги е толкова щастлив и в края на деня, това е най-важното за мен."

Близки до двойката разказват пред сп."People": "Те не са били по-щастливи. Наистина са много влюбени и са много развълнувани да минат към следващата стъпка." Те живеели заедно в имението на звездата в Лос Анджелис, което купила през април миналата година и което било на стойнот 10 милиона долара.




Снимка - http://www.tmz.com/

Няма коментари: