четвъртък, 6 февруари 2014 г.

Jared Leto: Добре, че си починах от киното

Артистът си беше дал шестгодишна отпуска от големият екран. Това според него е най-доброто му решение, което е вземал някога.
Лето счита, че отказването му от киното, за да се съсредоточи върху музикалната си кариера, е бил изключителен мъдър ход. Ако не го беше сторил, той мисли, че нямаше да е в състояние да изиграе Rayon в "Dallas Buyers Club". Както знаете преди месец акьорът спечели "Златен глобус" за "Най-добра поддържаща мъжка роля" именно за този си проект. 

Фронтменът на "The 30 Seconds to Mars" сподели пред Collider.com: "Мисля, че тези шест години, в които се оттеглих бяха едно от най-добрите ми решения, които съм вземал в целият си живот. Това ме направи по-добър актьор и по-добър човек. Наистина е добре да си направим равносметка на базата опита, който имаме. Времето, което прекарах извън снимачната площадка беше градивно и от съществено значение.".

42-годишната звезда е категоричена, че не би могла да влезе в ролята на транссексуалният, който е заразен със СПИН, ако не беше си дала почивка през 2008-ма година.

"Нищо нямаше да мога да изиграя. Нямаше дори да съм близо до това, което се изискваше за героят ми - ако не бях се отдалечил за известно време. Преследвах други мечти, а това е нещо много силно и велико. Когато се провалиш, печелиш малко и после пак се проваляш. Трябва да вземеш всички тези уроци и да ги прилагаш в живота си.", обяснява още американеца.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: