четвъртък, 8 януари 2015 г.

Emma Stone притеснена за кариерата си

Актрисата се чувства къстметлийка, че може да играе на Broadway, но се тревожи за това, че не знае колко дълго ще продължи кариерата й. 
Еmma, която играе главна роля в "Cabaret" на Broadway се радва, че има възможност да е част от такъв проект. В същото време тя е притеснена, че слага пред себе си много предизвикателства и се чувства "пренаситена". Именно това би довело до бързото й изтощение и спад в професионален план.

Стоун обяснява: "Това е наистина страхотно и че мога да поемам такива предизвикателства. Да ходя на места, където не съм, да играя в "Birdman" и "Cabaret". Това е голяма привилегия, която не знам до кога ще продължи. Опитвам се да науча възможно най-много в момента. Много различно е, от това, което някога съм правела.".

Красавицата споделя, че е мечтала да стане актриса от 11-годишна. Пред списание "Psychologies" тя разказва: "Аз съм от Аризона. Хубаво място да пораснеш. Имаше младежки театър, където импровизирах от ранна възраст. Мисля, че когато бях на 7 в училище осъзнах, че искам да се занимавам с изкуство.".




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: