четвъртък, 22 януари 2015 г.

"The Black Eyed Peas" с албум без Fergie

Групата ще издаде новата си компилация без дамата, защото тя в момента работела по вторият си солов проект, който също ще излезе по-късно тази година. 
"The Black Eyed Peas" ще отпразнуват 20 години на сцената през 2015-та. Бандата е основана през 1995-та, но 39-годишната певица се присъединява чак през 2003-та. Ето защо тя счита, че не е толкова голям проблем нейното отсъствие в новия им проект. 

Фърги призна пред сайта "Digital Spy" следното:"Бях в студиото миналата седмица и видях Taboo там и чух част от това, по което работеше и беше чудесно. Може би момчетата планират нещо. Аз не съм била част от групата 20 години. Може би ще направят техен албум.".

Въпреки че R&B бандата няма нов сингъл от 2011-та насам, Will.i.am се е заканил да направят специална изненада за феновете им по повод юбилея. Чаровната изпълнителка се е концентрирала върху самостоятелен албум и не е разговаряла с колегите й за бъдещи съвместни парчета.

"Аз просто видях Taboo в студиото за няколко минути, но аз работя по моите неща и имам възможност малко часове да прекарвам в студио. Фокусирана съм да завърша моят албум сега.", допълва звездата. 

Преди 4 години се появи последният хит на музикантите "Don't Stop the Party". През септември 2014-та Fergie пусна сингъла "L.A. Love (La La)", който ще е част от втория й солов проект.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: