понеделник, 12 януари 2015 г.

Hilary Duff не иска да е слаба

Блондинката признава, че е доволна от фигурата си и че не желае да е твърде слаба. Преди две години роди сина си след раждането, на който е трябвало да свали около пет килограма. 
27-годишната актриса, която има син Лука от бившият си съпруг Mike Comrie, разкри, че дълго време е искала да свали около 5-6 килограма, но се е примирила и е доволна от фигурата си.

Относно натиска, който Холивуд налага върху артистите тя коментира:"Висока съм и съм добре в тази форма. Тренирам във фитнеса, но не съм толкова концентрирана да съм много слаба. Не съм модел. Аз съм актриса. Винаги се боря с 5-10 килограма. Животът ми обаче е доста динамичен. Нормална съм и съм щастлива от начина, по който изглеждам.".

Чаровната американка признава още, че е имала седмици, в които се е радвала на начина, по които й стоят дрехите, но е имала и моменти, в които си е казвала, че има да свали няколко излишни килца. Тя обяснява пред  Elle.com, че не е маниак, който трябвало да свали например 50 килограма. 

Дамата, която се измести в Ню Йорк, за да участва в сериите "Younger" не крие, че все още излиза и се забавлява въпреки че е майка."Очевидно, съм познато лице и се следи всичко, което правя. Понякога е изнервящо, но свиквам и правя това, което на мен ми се иска. Опитвам да всея уважение към мен, сина и семейството ми. Все пак съм на 27 и имам нужда от забавление.", допълва блондинката. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: