сряда, 21 януари 2015 г.

Pharrell: Жените са по-честни от мъжете

Williams призна, че се отнася към жените с голям респект, защото те са по-искрени и чувствителни от мъжете. Това е причината той да предпочита женските компании.

Музикантът, който е женен за Helen Lasichanh, казва, че предпочита да е обграден от чувствителни хора и има много приятелки. 

41-годишният изпълнител сподели пред списание "GQ": "Аз съм чувствителен човек и искам да съм сред сенситивни хора. Начинът. по който дамите изразяват себе си ме привлича и ме кара да съм сред тях, защото са честни.".

Pharrell също обяснява, че обича да се отличава от масата."Искате да нося камуфлаж? Ок. Но аз искам да съм светлинка в небето. Може да не видите тази звезда сега, защото е ден, но изкачайте да се стъмни.", допълва рапъра.

Той си партнира с Gwen Stefani четири пъти в различни проекти през годините. Наскоро Williams разкри, че иска да направи дует с Адел тази година. "Ще е страхотно да работя с такъв талант. Вълнувах се още като чух "Rolling in The Deep". Ако се даде възможност през 2015-та да работим заедно, аз съм напълно съгласен. Мисля, че днес се сравняват лесно съвременни творци с легенди. В случаят на Адел, считам, че е оправдано.", признава продуцента пред изданието, което ще излезе на пазара през февруари.



Снимка -  https://www.google.bg/

Няма коментари: