сряда, 6 януари 2016 г.

Ицо Хазарта: България е всичко за мен!

Изпълнителят направи шокиращо признание. Той заяви в "120 минути" по "Би Ти Ви" категорично, че не възнамерява да напуска страната и обясни, че всичко, което има е благодарение на България. 
Дни преди празниците Ицо гостува на Светльо Иванов. Именно в неговото предаване зрителите видяха рапъра на снимка като дете и първата му аудио касета, на която са записани неиздавани песни на "ЪпсурТ". 

"Не го казвам патетично, но моята работа и занимание е изцяло свързана с България и българският език. Всичко, което аз имам е благодарение на България. На мен ми е пределно ясно, че извън пределите на нашата страна аз съм никой. Малкото, което съм постигнал и получил е само и единствено благодарение на моята страна. Знам, че за много хора това не е така.", сподели Хазарта. 

Музикантът разкри, че не иска да се налага на дъщерите си и иска те сами да изберат пътят, по който да тръгнат. Аделина е добра танцьорка дори има канал в интернет, където споделя клиповете си. Лора пък за сега не е проявила определен талант освен, че обича да яде шоколад. "Искам те да си решат. Аз би трябвало да направя това, което е нужно като родител - да им дам каквото мога от себе си като образование и възпитание. Оттам нататък всеки пълнолетен човек сам да си решава.", каза още примерния татко. 

В първото издание за 2016-та в същото шоу гостува Асен Блатечки. След като проектът му "Съдилището" има реална възможност да влезе в номинациите за "Оскар" за чуждоезичен филм мнозина се питат дали актьора не планира да замине да живее в Америка. Той отговори на въпроса за емиграцията без притеснение. "Не смятам да емигрирам в Щатите. Ако се случи да ме поканят да снимам някаква роля, ще отида да снимам и ще се върна. Нищо повече.", заяви мачо номер 1 на българското кино. 



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: