петък, 22 януари 2016 г.

Elton John работи по новият албум на Lady Gaga

Британецът се захвана с четвъртият студиен албум на певицата, който трябва да е готов до края на 2016-та. Музикантът решил да помогне на колежката си понеже последната й компилация не била достатъчно добра. 
Изпълнителят потвърди новината, че работи с Gaga по предстоящия й албум, защото "Artpop" нямал такъв успех, на какъвто всички се надявали. 

В свое интервю за радио "Beats 1" поп иконата признава, че е имал среща с блондинката и материалите, които вече чул му напомняли на по-ранните й хитове. Лично лейдито съобщи, че има намерение да наеме имената като Mark Ronson, RedOne и дори Giorgio Moroder за продуценти на проекта си.

"Ще записвам с Lady Gaga утре. Чух две песни, които са убийствени. Просто са страхотни. Това е все едно завръщане от там, от където започна. Подобни са на "You and I" и "Bad Romance".", разкри Sir John пред Zane Lowe. 

На мнозина е чудно каква е причината легендарният певец да се съгласи и да се включи в процеса по създаването на новата компилация на американката. Освен, че са добри и дългогодишни приятели той изтъкна факта, че албума й през 2013-та бил провал в сравнение с първите й два и това го мотивирало да й помогне. "Не беше добър албум и мисля, че тя си го признава. Тя направи три невероятни неща в последните години - реализира турне и албум с Tony Bennett, които бяха страхотни. Участва на "Оскар"-ите и направи трибют към Julie Andrews и всички харесаха изпълнението й. Тя взе роля и в "American Horror Story".", категоричен е Elton. 

Gaga спечели статуетка "Златен глобус" за ролята си в сериала. През октомври 2015-та тя и британецът са заедно на корицата на списание "Billboard". Тя е и кръстница на Zachary и Elijah - двамата сина на John и David Furnish. 

"Той ме вдъхновява по начини, по които дори не мога да изброя правилно. Той е мой приятел, родител. Той се оглежда за мен, бил е до мен в най-тежките моменти в живота ми. Не ми позволява да се депресирам и не ме оставя докато не се увери, че съм добре.", споделя скандалната дама. 



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: