четвъртък, 7 януари 2016 г.

Janet Jackson се завръща на сцената през март

Певицата ще възстанови европейското си турне през пролетта. В краят на 2015-та се наложи дамата да отмени концертите си понеже трябваше да се оперира по спешност.
На 24-ти декември изпълнителката написа пост в туитър и така даде гласност на проблема си. Janet не разкри истинската причина защо се налага да прибегне до медицинска помощ. Впоследствие стана ясно, че лекарите са й препоръчали да си почине, защото звездата имала неприятности с гласа и гласните си струни. Тя реализира шест концерта в САЩ през октомври, но след тях експертите я посъветвали да бъде по-стриктна към здравето си.

"Сърцето ми се къса, но трябва да ви съобщя, че бях принудена да прекъсна "Unbreakable Tour" до пролетта. Всяка дата ще бъде пренасочена. Моля запазете билетите си. Те ще бъдат почетени по специален начин, когато бъде фиксиран новия график. Моля ви молете се за мен, семейството ми и цялата компания, защото преминаваме през труден период. Няма да коментирам повече. Обичам ви всички толкова много и съм благодарна за вашето разбиране и любов. Всичко ще бъде наред.", написа сестрата на Michael. 

Макар че новината беше обявена точно на Бъдни вечер певицата отрече слуховете, че страда от рак на гърлото. Членове от екипа й обясниха в социалните мрежи, че Jackson предпочита да запази мълчание по темата за здравословното й състояние, но тя почувствала, че трябва да информира феновете си, че нещата не са толкова сериозни, колкото ги изкарват. "Това беше желанието на Janet да не се правят някакви допълнителни коментари и изводи за здравето й. Поради големият интерес от страна на хората тя скоро ще направи своето официално и кратко изявление.", заявиха представителите на американката. 

Поп иконата пусна линк към видеото си "The Great Forever" като посланието под него беше следното: "Запомнете, вярвайте само на това, което излезе от устата ми. Слуховете са неверни. Нямам рак. Възстановявам се. Моите доктори са одобрили концертите ми в Европа и имам обещанието им, че ще бъдат разсрочени. Благодаря за молитвите и обичта.".



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: