сряда, 27 януари 2016 г.

Рут Колева емигрира в Америка

От няколко месеца певицата публикува снимки от САЩ, а феновете й смятаха, че е там по работа. Днес обаче тя разкри, че в България няма мотивация и винаги е мечтала да живее в Ню Йорк.
Изпълнителката категорично демонстрира, че вече не пребивава в страната. Рут е написала във фейсбук, че е родом от София, но живее в Ню Йорк.

Днес джаз дамата окончателно призна:"Стъпих в Ню Йорк за първи път преди 10 години. Имах чувството, че съм в центъра на света и че това е мястото където се сбъдват мечтите. Винаги съм искала да се върна, но някак си го отлагах във времето. Все изникваше нещо - концерти, албуми, ангажименти, любов... Вече съм на 25 и си казах "Сега или никога!". Разни хора ме питат, "Добре де, в България си имаш всичко - слава, работа, приятели". Да, но там вече нямам мотивация, а и нямам много останали мечти. Славата и работатаса две неща с които, ако нямаш мотивация, се въртиш в един омагьосан кръг без да вървиш напред.".

Приятелите и почитателите й смело застават зад това й решение. Над 800 души са харесали поста й за три часа и я насърчават да следва мечтите си. Колева допълва още: "Приятелите ми винаги ще са ми приятели, дори да не се виждаме всеки ден. Един творец не може да живее без мечти и вдъхновение. А тук вдъхновението се рее във въздуха, по улиците, по моста Бруклин, из сградите на Манхатан, в малките барове, в джаз заведенията, в погледите на хората в метрото, на сцените на Бродуей...тук не можеш да избягаш от вдъхновение. If I can make it there, I'll make it anywhere, пее Франк Синатра....това беше първата песен, която пуснаха в бара в който бях на нова година. Всичко хубаво е трудно, още по-трудно е да излезеш от зоната си на комфорт и да загърбиш добре устроен живот, за да почнеш отначало и да преследваш мечтите си. Който не е пробвал, няма как да е успял. Гонете това, което ви е в сърцето. Seize the day, make your life extraordinary!".

В последните дни на 2015-та певицата разкри: "Много точно и ясно помня какво правех на този ден преди десет години, преди девет години, преди осем години...преди три, преди две и преди една...На тая дата съм се влюбвала, съдирала съм се от рев по мъж, била съм ужасно самотна в стая без прозорец в Лос Анджелис, яла съм хлебарки в супер хотел в Банкок и съм пила Афтършок в стария Sugar на Гарибалди. Ето ме отново тук на тая дата, в Ню Йорк преследвайки мечтите си. В общи линии, живота е върхове и дупки с кратък престой някъде по средата. Важното е да се чувстваме живи, а случващото се е преходно. Колкото по-рано осъзнаем, че не живеем за да събираме предмети а спомени, толкова по-добре. Наздраве!".

Рут винаги е била доста крайна и дръзка в изказванията си. Така например тя "нареди" тризначките - Вяра, Надежда и Любов, които стана известни от "Биг Брадър", като обобщи: "Научна еволюция! Дори и Франкенщайн не би могъл да се справи толкова умело с разделянето на един мозък на три перфектно равни и изключиетлно плоски части. Браво!". Около коледните празници Колева беше отново оригинална в публикациите си: "Коледа! Най-големият религиозен празник, когато остарялото вече ходене на църква е заменено с прекарването на дълги часове в друг тип храм - Мол. ‪#‎коледа‬ ‪#‎колева‬. Тук трябваше да има вдъхновяващ, екзистенциален и емоционален статус, но уви. Има вино.... И една малка ракия. Наздраве... Другото са глупости.".

Разбира се, трябва да кажем, че 25-годишното момиче не е основно негативна в социалните мрежи. Тя уважава колегите си, с които е работела, защото сподели новата песен на Белослава, честити рожденият ден на китариста Миро Иванов и споделя снимки и видеа от стари концерти и участия. В професионален план иначе подготвя нов проект - "Run", видеото към който трябва да излезе в най-скоро време.




Снимкаhttps://www.facebook.com/

Няма коментари: