понеделник, 4 януари 2016 г.

Johnny благодари на съпругата си за подкрепата

Актьорът благодари на Amber Heard, че е до него и го насърчава да твори. Depp направи емоционалната реч по време на Международният филмов фестивал "Palm Spings".
52-годишният красавец беше удостоен с приза "Desert Palm". Получавайки наградата той каза: "Искам също да благодаря на моята съпруга Amber за това, че ме насърчава и ми дава сили да живея с всички тези характери. Това не е лесно. Трудно е за мен, трудно е и за нея.". 

Звездната двойка сключи брак през февруари 2015-та на Бахамските острови. Въпреки спекулациите за раздяла те все пак са си заедно. Нещо повече - през ноември на премиерата на "The Danish Girl" с участието на блондинката Johnny призна пред "E! News": "Ние сме свързани на много нива. Първото нещо, с което ме спечели беше че е любителка на блуса.".

Той разкри още, че й е свирил някоя стара, непозната за повечето хора песен и актрисата веднага я разпознала. "Тя е много, много грамотна. Тя е ненаситен четец, какъвто бях и аз. Това също ни свързва. Освен това тя е брилянтна и красива. Аз съм късметлия.", допълни Карибският пират.

По време на речта си на фестивала "Palm Springs" американецът благодари и на "Warner Bros.", които са го подкрепяли и не са се оплаквали от протезите, които е използвал в ролята си на Whitey Bulger в "Black Mass". Depp изрази съжалението си, че другите студиа били много уплашени как се е променил с времето и в какви образи е влизал. Той дори се пошегува и попита дали Michael Eisner присъства на събитието. 



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: