вторник, 12 ноември 2013 г.

J Lo: Нямам пластични операции

Певицата отрече в социалните мрежи слуховете, че си е коригирала лицето. Британски хирург пък качи нейни снимки в стил преди и след пластични операции.

Без съмнение всички се възхищаваме на натуралната и естествена красота на Джен. В понеделник обаче тя си позволи да напише в twitter, че въпреки компроматите никога не е лягала под ножа.

Британският доктор Ayham Al-Ayoubi публикува няколко фотоса на Джей Ло - преди и сега и написа, че винаги е изглеждала красиво, но след операциите била още по-невероятна. На едната снимка Лопес е без грим, а на другата е с бронзант, спирала и червило. 

Изпълнителката, която има над 25 милиона последователи в социалните мрежи не се поколеба и веднага опровергава твърденията: "@ DrAyoubi Извинете господине, но аз никога не съм ползвала пластичната хирургия от какъвто и да е вид. # Факт."

След като лекарят получи доста критики от страна на феновете на звездата, той се извини на два пъти и написа:"Скъпа @JLO Чудя се дали можете да приемете моите искрени извинения за грешната информация, която беше споделена от асистента ми без мое знание..."

Певицата, която в момента е на корицата на "Cosmopolitan for Latinas" разкрива, че в началото на кариерата й се опитвали да й намекнат, че трябва да отслабне, но категорично е отказала. Тя заявила: "Няма нищо лошо в мен и моята форма и това каква съм! Това е ваш проблем! Когато наистина се уверите в това, тогава и другите хора ще започнат да вярват в същото."





Няма коментари: