понеделник, 18 ноември 2013 г.

Jennifer Lawrence: Аз съм актриса, не модел

23-годишната дама почти отказала да стане рекламно лице на "Диор". Искала първо да се запознае с директорa на компанията и да бъде "отвята" от него.

Дженифър признава, че първоначално е имала резерви за подписването на договора си с луксозната компания. Тя пътува до Франция, за да се запознае с един от творческите шефове на бранда. Не крие, че е била силно впечатлена от таланта му. 

Красавицата споделя пред френското списание "Madame Figaro": "Първоначално казвах на всички, че не съм модел, а актриса и няма да го направя. Тогава отидох в Париж и присъствах на шоуто на Раф - бях "отвята" от неговите умения и талант. Помислих си, че ще съм глупачка ако не стана част от това."

Самият Симънс заяви, че е поразен от младостта и класическата красота на Лорънс. Разбира се, не отрича и нейните качества като артист. Именно те го подтикват да я покани да стане модел на марката.

Звездата се изумява от приликата в характерите с героинята й от "Игри на глада". Тя разкрива, че когато е трябвало да носи рокля на "Оскар"-ите се е чувствала доста неловко. 

"Чувствах се като извънземно. Както Katniss в първата част, а във втората вече е свикнала с новия си живот. Тя е осъзнала, че трябва да общува с тази тълпа, които носят определени дрехи и грим. Много ми напомня на мен.", допълва още американката.




Снимка - http://www.google.bg/

Няма коментари: