вторник, 8 юли 2014 г.

Cameron Diaz не иска семейство и деца

Актрисата не крие, че никога не е желала и не се е подготвяла да създава семейство. Според нея да си майка не е никак лесно и не иска да поема допълнителни отговорности.
По мнението на блондинката да имаш деца е голяма отговорност, а тя не желае да поема такава. На този етап от живота си Диас може да се грижи само и единствено за себе си. 

"Да имаш деца коства твърде много усилия. Не съм искала да поемам отговорността за друг живот, освен моя. Това наистина направи живота ми по-лесен. Едно дете изисква грижи по цял ден, всеки ден в продължение на 18 години. Да нямаш деца може наистина да улесни живота. Това обаче не  значи, че ми е било лесно да взема такова решение - жените все още нямат право да казват, че не искат деца, освен ако не са подготвени да ги осъждат публично. Но това съм аз. Работя върху себе си. Смятам, че в момента нещата са се наредили добре. Не ме е грижа вече.", признава 41-годишната американка. 

В последно време феновете на красавицата я виждат в доста разкрепостени проекти. Най-новият такъв с нейно участие е "Sex Tape".  Във филмът актрисата се показва както майка я е родила и споделя, че зрителите ще видят различни голи сцени, в които се вижда "всичко". Режисьорът на лентата Jason Segel също се включвал в някои по-горещи моменти. 




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: